click me click me click me click me click me



20170202


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Dziś dla odmiany coś bardziej kobiecego - postawiłam po raz miliardowy na połączenie black and white ;). Po prostu kocham te oba kolory i tyle :). Sukienka ze zdjęć ma przepiękny żabot, pamiętam jak swego czasu miałam na jego punkcie nie małego bzika... Trochę mi przeszło, nie mniej jednak wciąż oczy mi się świecą, jak zobaczę go gdzieś ;)

Ostatnie dwa dni nie należały do najlepszych, czy to zrządzenie losu? "Pechu" precz! :P

***

P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz są w tragicznej ;).
Sukienka - F&F - | Sweterek - Vinted - | Buty - Atmosphere

3 komentarze:

  1. Biele i czerń...absolutna klasyka w Twoim wykonaniu :) Bardzo przyjemne to dla oka, im niżej tym większy kontrast, naprawdę bardzo przemyślana kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, klasyczny zestaw, super :)
    Pozdrawiam
    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).