click me click me click me click me click me



20170220


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Ups! Nie było mnie tu prawie tydzień... Dlatego nie czekam już do jutra i dziś wrzucam zaległy - Niedzielny post. 

Sukienka z dzisiejszych zdjęć pochodzi ze strony www.asos.com pierwotnie jej długość była midi, a dół plisowany. Najpierw ją skróciłam, ale to nie było to ;). Czułam się, jakbym szła grać w tenisa :P. Stąd tiul, a dokładnie 3 warstwy, no i pozbyłyśmy się też części plisowanej. Żeby połączyć górę z dołem zostawiłyśmy podszewkę w kolorze. Efekt końcowy w 100 % zadowalający, no i zyskałam sukienkę, której nigdy nie spotkam na żadnej kobiecie :D.

***

P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz są w tragicznej ;).


Sukienka - ASOS + przeróbki u krawcowej - | Buty - Atmosphere

2 komentarze:

  1. Hi there, just became aware oof your blog through Google,
    and found that it is really informative. I'm
    going to watch out foor brussels. I will be grateful
    if you continue this in future. Many people
    will bee benefited from your writing. Cheers!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).