click me click me click me click me click me



20170305


Look of the day

autor:  Pudlo Manka



Uwielbiałam swego czasu dłuższe koszule, no i muszę przyznać, że mam ich w swojej kolekcji całkiem sporo. Chyba już kiedyś nawet wspominałam, że muszę je wyciągnąć z dnia szafy :P. Dziś taki look trochę ala służba zdrowia, brakuje tylko białych bamboszy ;). Na zewnątrz robi się coraz cieplej i pomału zrzucam z siebie te miliony warstw ciuchów. Wiosno jestem na Ciebie gotowa! :P 

P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz są w tragicznej ;).


Kardigan - Reserved - | Koszula - H&M - | Legginsy - Cropp - | Torebka - Marks&Spencer - | Botki - CCC

1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).