click me click me click me click me click me



20170321


Semilac HARDI - Przedłużanie paznokci na formie

autor:  Pudlo Manka


Pamiętacie, jak pisałam Wam, o sezonie na naturalne paznokcie? Klik! Trwał on sobie w najlepsze prawie przez 2 miesiące. No i trwał by pewnie dłużej, gdyby nie mały wypadek, przez który straciłam dwa paznokcie! :P Była to jednak bardzo dobra lekcja, bo postanowiłam je przedłużyć na formie za pomocą HARDI. Straaaasznie się obawiałam, że to coś trudnego, i że nie podołam ;).
Jak się okazało, to prościzna :P.

Dodatkowo potrzebujemy:
  • Formy do przedłużania 
  • Semilac HARDI
Jak to wygląda w praktyce?
Przygotowujemy paznokcie tak jak zawsze, czyli aceton, polerka. I teraz odrywamy papierową formę, to kółeczko przyklejamy pod spodem, przykładamy ją bezpośrednio pod paznokciem - to trochę boli, no może nie boli, ale drażni :P. Łączymy oba końce formy, tak, aż powstanie nam taki stożek. Teraz nakładamy bazę, ale tylko na płytkę paznokcia. Wiadomka utwardzamy, następnie nakładamy cieniutką warstwę HARDI już najeżdżając na formę, nie musi to być mega perfekcyjne "rzeźbienie" paznokcia, bo później i tak to spiłujemy ;). Do lampy i czynność powtarzamy. Następnie odrywamy formę, najlepiej zaczynając od boku - powinna odejść bez najmniejszego problemu. Piłujemy. Przemywamy cleanerem, nakładamy 2x kolor, top i gotowe :D.

Prościzna! Za tydzień będę robiła nowy manicure, edytuję post i dam Wam znać jak to wtedy wygląda, czy przedłużenie rozpuści aceton, czy nie trzeba będzie tego powtarzać. 


1 komentarz:

  1. ten produkt ratował mnie już dziesiątki razy. wielki pokłon w stronę semilaca, ze wypuścili go na rynek <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).