click me click me click me click me click me



20170521


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


"Piękno tkwi w prostocie" - ktoś bardzo mądry kiedyś powiedział. I choć czasem chce mi się modowych udziwnień, to zdecydowanie częściej stawiam właśnie na klasyczne zestawy. 

O dziwo w ludziach również przyciąga mnie skromność, nie mówię tu o jakiejś skrajnej graniczącej z absolutnym brakiem pewności siebie, ale o takiej wyważonej. Nie ma nic gorszego niż zadarty nos w górę, czy jakieś cwaniactwo. Musiałam się podzielić swoją małą dygresją, bo mnie rozpiera coś od środka :P.

Dziękuję za uwagę :D.

***

P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz są w tragicznej ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).