click me click me click me click me click me



20170601


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Miałam dziś okazję być świadkiem miłosnego spotkania po latach! Jakkolwiek to nie brzmi, tak właśnie było :). Starsza Pani na oko pod 70-tkę robiła sobie u mnie zakupy, po dłuższej chwili wszedł do sklepu starszy mężczyzna. Rzucił rozpoznawcze spojrzenie na Panią i oboje przepadli! Wszystko wokół przestało mieć znaczenie - ja, zakupy, świat :). Jak się okazało było to ich pierwsze spotkanie od szkolnych lat! Flirt pełną parą - oczywiście wszystko na najwyższym poziomie i z pełną kulturą, o dziwo ze zwrotami per "Pan, Pani" - starsi ludzie są tacy wyważeni! Szkoda, że nie mogliście tego zobaczyć, ta beztroska radość i błysk w oczach. Delikatne dotykanie za dłonie, nawet mała nutka zazdrości o to, że jakieś 50 lat temu owy Pan siedział w ławce z inną :P. 

Cóż za ironia losu - z całą pewnością mieli się ku sobie już wtedy, ale z jakiejś przyczyny nie byli razem. Dziś po latach się spotkali i co dalej? Jestem strasznie ciekawa biegu tej historii, ale odeszli (RAZEM :D ) i tyle ich pewnie zobaczę :P. 


***

P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz są w tragicznej ;).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).