click me click me click me click me click me



20170530


PAESE puder ryżowy - porównanie dwóch wersji

autor:  Pudlo Manka


Pamiętacie, jak zachwalałam puder ryżowy z Deni Carte (klik)? Dopiero przy pisaniu tej recenzji zorientowałam się, że ten z Paese nie doczekał się swojej osobnej recenzji - a szkoda. 

Zacznę od początku - byłam oczarowana ryżem z Paese, ale wkurzała mnie trochę cena, która swoją drogą cały czas nieubłaganie rosła :/. Wtedy w moje ręce wpadł ryż D.C., który był o połowę tańszy i miał niemalże identyczny skład. Z małym wyjątkiem pierwszego - najważniejszego składnika - prawdziwej mączki ryżowej. Pod koniec opakowania jednak wiedziałam, że to nie jest to i postanowiłam zakupić ponownie Paese. I tu moje pierwsze zaskoczenie - zmieniła się szata graficzna, oraz diametralnie skład - puder został wzbogacony ekstraktem z mrożonego wina. Po co pakować więcej chemii pomyślałam, ale jako, że nie było innego żyłam nadzieją, że będzie tak samo dobry. No i nie był... Nie mogę powiedzieć, że jest zły, ale jak dla mnie bardziej nadaje się na Jesień-Zimę - kiedy moja cera jest mieszana, ale w kierunku suchej. Teraz kompletnie sobie nie radzi z moją buzią, zaczynam świecić się po 2 godzinach, a nie tego oczekuję ;). Dodatkowo został dodany zapach - przyjemny, aczkolwiek kompletnie nie potrzebny wg mnie.
Skład z winem: ORYZA SATIVA (RICE) POWDER, MAGNESIUM STEARATE, WATER, MAGNESIUM ALUMINIUM SILICATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHOSPHOLIPIDS, WINE, CAESALPINIA SPINOSA GUM, MALTODOXTRIN, PARFUM, PHENOXYEHTANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM

Idąc dalej za ciosem zaczęłam węszyć, co się stało? I wiecie co udało mi się dowiedzieć? Stara wersja pudru ryżowego Paese, została "przeniesiona" do produktów profesjonalnych. Teraz obok logo widnieje dopisek "artist". Wzrosła również cena, tym razem kosztuje około 60 zł. Na pocieszenie mam tylko tyle, że jest naprawdę wydajny i pozostawia (przynajmniej u mnie) piękny mat bez najmniejszej poprawki przez 8-9 godzin. I to jest sztos moje drogie, dlatego jak najbardziej jest wart swojej ceny.
Skład wersji artist: ORYZASATIVA (RICE) POWDER, Magnesium Stearate, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin


2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).