click me click me click me click me click me



20171009


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Jest już dość późno a ja: po pierwsze primo - jutro baaaardzo wcześnie wstaję, po drugie jestem już dość zmęczona. Więc... Pozwólcie, że bez zbędnego lania wody zostawię Was po prostu ze zdjęciami ;). Swoją drogą póki co nie będę zalewała Was outfitami, bo wszystkie rzeczy mam już spakowane do przeprowadzki, a do użytku codziennego zostawiłam tylko garstkę :P.

Kardigan - Reserved - | Bluzka - Mohito - | Spodnie - New Look - | Botki - Lasocki

3 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, bardzo lubie białe koszule :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Zdjęcia na zewnątrz są o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).