click me click me click me click me click me



20171015


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Przychodzę z kolejnym nudnym zwyklakiem - wiem, już do obrzydzenia :P. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle, że aktualnie zawartość niemalże całej mojej szafy jest w kartonach i czeka na przeprowadzkę ;). 

Dziś miałam mega zwariowany dzień... Miała ukazać się recenzja książki, ale ostatecznie nie miałam czasu przysiąść nad postem i mamy na szybko outfit. Kolejny raz muszę się usprawiedliwić i napiszę tylko tyle - w Środę przychodzę z czymś zupełnie innym! Już nie mogę się doczekać < 3

1 komentarz:

  1. For any sports activities fanatic, this firm and their mens Adidas forest hills sneakers on the market on-line up are positive to be a success.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).