click me click me click me click me click me



20180403


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Należę do grona tych szczęśliwców, którzy dziś również mieli wolne ;). Na pocieszenie (dla osób dziś pracujących) dodam, że nie zrobiłam nic, absolutnie NIC produktywnego ;). Swoją drogą też tak macie, że im więcej jest wolnego, tym gorzej u Was z organizacją? U mnie to jakaś masakra, niech wszystko już wraca do normy, bo nie wytrzymam tak na dłuższą metę :P.

Tymczasem mam dla Was outfit z pierwszego dnia świąt.

P.S. Zachciało mi się złotego jabłuszka Lolity Lempickiej, a po godzinie mnie tak zmęczyło, że już nie daję rady - kobiety to mają jednak ciężej! :P

P.S 2 Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz jest w tragicznej ;).

1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).