click me click me click me click me click me



20180417


Trwały makijaż przez całą noc?

autor:  Pudlo Manka


Dziś przychodzę do Was z tanim i naprawdę świetnym sposobem, na przedłużenie wieczorowego makijażu. Dlaczego wieczorowego? A no dlatego, że wg mnie nie warto męczyć skóry (i tak męczonej podkładem) jeszcze bardziej na co dzień. Jeśli zależy Ci na przedłużeniu dziennego makijażu wystarczy, że na sam koniec utrwalisz go pudrem - ja uwielbiam do tego zadania ryżowy. Nie polecam używać bazy, lub o zgrozo mgiełki na co dzień, ponieważ może Cię zapchać.

Matującą bazę pod makijaż z całą pewnością mogę polecić tę z Golden Rose. Pieknie wyrównuje powierzchnię skóry i daje ładny delikatny mat. Jeśli zależy Ci na mocnym macie, po fluidzie przypudruj twarz pudrem ryżowym i spryskaj mgiełką.

Przechodząc zaś do mgiełki utrwalającej makijaż mogę polecić właśnie tą z Essence, bo u mnie sprawdziła się świetnie. Trzymała wszystko na swoim miejscu w upalny Sierpniowy dzień i wieczór przez 12 godzin! W połączeniu z bazą oczywiście.

Małą ciekawostką jest również fakt, że niektóre kobiety spryskują wykonany makijaż lakierem do włosów. Ale! Musi być to lakier dobrego gatunku z solidnym rozpylaczem. Elnett z Loreala świetnie do tego się sprawdza, ale jeśli nie jesteście takim hardcorem (tak jak ja :P) i po prostu się boicie - polecam ten z Essence :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).