click me click me click me click me click me



20190219


Look of the day

autor:  Pudlo Manka

Bluzka - Primark - | Spodnie - Sinsay - | Buty - Vans

Poczułam dziś Wiosnę, co prawda jeszcze nie ma co się rozbierać, bo później można się zdziwić :P. Ale! Przymiarki można już jak najbardziej robić :P. Kocham spodnie z wysokim stanem i polecam je naprawdę każdej kobiecie, ponieważ sylwetka od razu nabiera pięknych kształtów. Nie muszę pisać również o tym, że to czysta wygoda i mega komfort noszenia ;).

Kochani moi! Jeśli macie jakieś pytania - proszę nie zadawajcie mi je w komentarzach, tylko na fanpage, lub poprzez maila. Często zapominam o zatwierdzaniu komentarzy i tak jak dziś jeśli uzbiera się ich 250 to ciężko mi wszystko wyłapać, zwłaszcza, że pomimo zabezpieczeń w głównej skrzynce lądują też te spamowe.

P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz jest w tragicznej ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).