click me click me click me click me click me



20190224


Look of the day

autor:  Pudlo Manka

Koszula - Reserved - | Spodnie - Noisy May - | Buty - Adidas - | Torebka - Calvin Klein

No, no, no... Dziś zaszalałam z ilością zdjęć, dawno nie rozpieszczałam tak transferu :P. Poczułam Zimo-Wiosne, zresztą przecież nie tylko ja :P. Jakie to cudowne uczucie pozować i nie zamarzać w jednym, no i nos nie jest czerwony, palce nie odmrożone < 3. 

Od razu odpowiadam na pytanie - to jest mój naturalny kolor włosów, przez słońce wydają się jaśniejsze. Kłaki nie farbowane.

P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz jest w tragicznej ;).

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).