click me click me click me click me click me



20190303


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Ostatnio znowu prześladuje mnie pech i nic, absolutnie nic nie układa się po mojej myśli. W efekcie zaczęłam odczuwać jakąś chandro depresję - wiecie jak sobie z tym paskudztwem radzić? Mam sprawdzony sposób - nakładam słuchawki i zaczynam tańczyć :D.. ale wiecie, nie jakieś tam delikatne densy, tylko takie, że nie mogę złapać tchu. Zapewne wygląda to dość komicznie zwłaszcza, że wydobywam z siebie jakieś tam próby śpiewu, ale! Liczy się to, że pomaga :P. Endorfinki wędrują do świrującej główki i jakoś tak lepiej :). Polecam, naprawdę działa :D.

P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz jest w tragicznej ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).