click me click me click me click me click me



20140723


Dary Anioła: Miasto kości (2014)

autor:  Pudlo Manka


Pomysł na wieczór? Ależ oczywiście! - Mam dla Was świetny film :)). Uwielbiam tego typu nocne seanse :D. Wczoraj do 1 30 go oglądałam, oczywiście rano nie byłam już tak bardzo zadowolona, ale - było warto! :)

Clary, to na pozór zwykła nastolatka, która wiodła spokojne życie w Nowym Jorku. Wszystko się zmienia, kiedy dowiaduje się, że należy do kasty Nocnych Łowców, którzy chronią świat przed demonami.

Świetny film, jak najbardziej mogę go Wam polecić, a sama czekam na drugą część :). Do obejrzenia już z lektorem na zalukaj :).

Zwiastun:


1 komentarz:

  1. Świetny blog. Uwielbiam twoje stylizacje... Inspirują mnie jak żadne inne ;-)

    Zapraszam do mnie : https://fashionmuchbyzc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).