click me click me click me click me click me



20140720


W kratkę :P

autor:  Pudlo Manka

Pora na Niedzielny outfit, tym razem nie sukienka :). Szalona rączka na każdym zdjęciu trzyma mnie za bok :P. Zupełnie nie wiem jak to się stało, ale musicie przyznać - wygląda komicznie ;).

Dżinsowe szorty, koszula w kratę i jasne tenisówki, to typowy letni set. Jest przede wszystkim wygodnie i swobodnie :). Koszulę z poniższych zdjęć upolowałam za całe 30 zł :D. Uwielbiam ten czas, w którym zaczynają się wyprzedaże, można upolować świetne rzeczy w naprawdę fajnych cenach :). Oczywiście wszystko z głową i ostrożnie - jest masa chwytów reklamowych, w których podaje się specjalnie zawyżone ceny pierwotne rzeczy, by kusić Nas na tzw. okazję okazji. Także bądźcie czujne ;).

Koszula - Reserved - | Spodenki - nn - | Tenisówki - Allegro - | Torebka - Marks & Spencer - | Bransoletki - Cropp

12 komentarzy:

  1. świetna stylizacja! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! ;)))

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna letnia stylówa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! Uwielbiam takie zestawienia.
    PS. Nogi na "czekoladę" - widać, że już po urlopie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już zbledłam :P.

      Usuń
    2. Mi do urlopu został jeszcze cały miesiąc pracy....

      Usuń
    3. Zawsze to przed niż po :)

      Usuń
  5. nogi opalone a twarz jakby biała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie nuuuudzi Ci sie miec caly czas taka sama fryzure??

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).