click me click me click me click me click me



20140728


Jak podkreślić opaleniznę

autor:  Pudlo Manka

Wczoraj pisałam Wam o specyfiku, dzięki któremu uzyskamy szybko śliczną opaleniznę, a dziś chcę Wam przedstawić małych speców od rozświetlenia jej! :) Chciałam zrobić Wam zdjęcia na rączce, jak wygląda na skórze poszczególny kosmetyk, ale niestety nie potrafię tego pięknie ująć o tej porze i przy TYM świetle.

Na pierwszy ogień idzie magiczny olejek rozświetlający PAT&RUB - Od kiedy go zobaczyłam, wiedziałam, że będzie mój :D. No i udało mi się zdobyć zgrabną 30tkę tego cuda. Warto zaznaczyć, że kosmetyk ten jest wykonany z surowców naturalnych i ma certyfikat ekologiczny. Możemy stosować go zarówno na ciało, jak i twarz. Nie zostawia na skórze brokatu, a delikatną satynową poświatę. Skóra pięknie się mieni na słońcu i wygląda na mega odżywioną. Jak to olejek, jest troszeczkę tłusty, ale za to szybko się wchłania. Kosmetyk jest naprawdę wart polecenia, niestety odstraszyć może cena :/. 


Kolejnym moim specem jest Balsam rozświetlający z Marion - Ma ładny zapach i widoczne, złote drobinki-brokat. Jest naprawdę tani, za 100 ml zapłaciłam 5,30 zł :)). Nie zauważyłam, żeby jakoś znacząco nawilżał, czy odżywiał skórę. Od tak sobie tylko błyszczy :P.


No i jak do tej pory moim faworytem został Balsam utrwalający opaleniznę Soraya, ze złocistymi drobinkami. Jest bardzo podobny do tego z Marion - również ma widoczne złote drobinki-brokat, ale są one tak jakby bardziej złote i błyszczące. Baaardzo fajnie nawilża skórę i również ładnie pachnie. Wydaje mi się, że to właśnie z nim moja opalona skóra wygląda najpiękniej ;). Czy utrwala opaleniznę? Mam nadzieję, że tak! :D Za 200 ml produktu zapłaciłam ok 13 zł :).


1 komentarz:

  1. Z tych kosmetyków miałam jedynie Soraye, faktycznie jest super. Bardzo się cieszę z Twojego postu, bo korzystam z solarium znów i właśnie o tym zapomniałam. Stosuję balsamy, ale roświetlacze to coś co wypadło mi zupełnie z głowy :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).