click me click me click me click me click me



20150226


Look of the day

autor:  Pudlo Manka

Istne szaleństwo, przez 3 dni udało mi się stworzyć 3 posty :D Nie wiem jak mi się to udało, ale po statystykach widzę, że Wam również to się podoba. Bardzo mnie to cieszy!

Tym razem postawiłam na ciepło, nie uwierzycie ile warstw miałam pod sobą ;). Myślę, że na poniższych zdjęciach spostrzegawcze osoby zauważą małą różnicę :P. Ciepły sweterek to gadżet, który mam nadzieję już niedługo będę mogła porzucić :). Wszak powoli czuć w powietrzu Wiosnę! :D

Też ją już czujecie?
Marynarka, Sweter - Reserved - | Spodnie - H&M - | Buty - Allegro

1 komentarz:

  1. Slicznotka, której wszystko pasuje i we wszystkim pięknie wygląda 😊

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).