click me click me click me click me click me



20150303


Versace, Vanitas EDP

autor:  Pudlo Manka

Kocham dobre perfumy. Uwielbiam kolekcjonować te wszystkie piękne zdobne flakoniki. Czy wydawanie tylu pieniędzy na perfumy ma sens? Dla mnie tak - choćby dla tego momentu, kiedy zapach ewoluuje na skórze, jak pod wpływem jej ciepła zmienia się i jest INDYWIDUALNY. Tanie zapachy nie rozwijają się, nie możemy odkrywać ich z każdą godziną "noszenia", ponieważ są zawsze takie same... Płacimy zatem za technologię i wymyślne receptury.

Dopełnieniem osobowości i wizerunku jest zapach. Myślę, że słowa z jednego dobrze napisanego artykułu dobrze to oddają: "Zapach nas zdradza. I zdradza też innych. Jest czymś więcej niż tylko pachnącym powietrzem. Czasami bywa sugestią, a kiedy indziej emocją, za którą chciałoby się podążyć." Tyle w temacie dla osób, które pod każdym postem z droższymi perfumami wypisują, że jest to "wyrzucanie pieniędzy w błoto".

***
Vanitas zaczyna się dość mocno, "wibrująco". Zapach wręcz pulsuje na skórze, jest taki soczysty... Czuję szampańską limonkę połączoną z frezją, a po "eksplozji" zapach pięknie układa się na ciele. Wydobywają się słodsze i cieplejsze nuty. Do głosu dochodzi słodki kwiat tiare i bób tonka, zaczyna robić się dość "kwaśno-kwiatowo" (jakie słowa wymyślam :P). Wszystko na najwyższym poziomie, zapach jest mega kobiecy, radosny, elegancki, świeży, ale i z pazurem. Uwielbiam skrapiać się nim Wiosną i Latem, choć w pozostałych porach również o nim nie zapominam i od czasu, do czasu trochę flirtujemy. Ma nienachalny, choć wyczuwalny ogon. Trwałość jak to Versace, wielogodzinna! Po 8 godzinach, kiedy się zaczyna ze mną żegnać czuję cytrynowe landrynki z dzieciństwa - więc jak tu go nie kochać? :)

Flakonik czysta klasyka, bardzo podobają mi się przymocowane metalowe elementy, no i dorodny korek, w którym możemy się przeglądać! :) Zapach jeden z ulubionych, który zawsze będzie zdobił moją toaletkę. Mam słabość do wód perfumowanych Versace (o czym niedługo się przekonacie) - moja skóra je po prostu kocha. 


Zapach pochodzi z iperfumy.pl


1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).