click me click me click me click me click me



20150224


Semilac 050 i 087

autor:  Pudlo Manka



W końcu dotarły do mnie dwa wyczekiwane kolory Semilaca. Trochę się na nie naczekałam, ponieważ PP nie zawsze działa sprawnie. Hybrydy te mają zatem jeden minus - nie można ich kupić w sklepach stacjonarnych, przez co jesteśmy skazane na mękę czekania. 

Od dawna chodził mi po głowie french - w końcu kiedyś nosiłam go prawie rok ;). Dlatego wybór padł na 050 french vanilla, bym w końcu mogła spróbować swoich sił. Efekty moich wypocin pokażę Wam jutro.

Straaasznie podoba mi się również chabrowy metaliczny kolor, zwłaszcza na stopach - choć przyznam szczerze, że na dłoniach również prezentuje się wyśmienicie, tak kosmicznie :D. Stąd też lakier 087 glitter indigo w idealnym chabrowo-metalicznym kolorze jaki kiedykolwiek widziałam ever! Na swoją premierę będzie musiał jednak poczekać, bo Pudlo Manka powtórnie nosi french i to własnoręcznie stworzony o! :D





1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).