click me click me click me click me click me



20150312


Look of the day

autor:  Pudlo Manka

Późnym popołudniem w końcu dotarła książka. Nawet nie wiem kiedy pochłonęłam ponad 50 stron... Ocknęłam się, kiedy uświadomiłam sobie, że dziś Czwartek - postowy Czwartek! Tak więc jestem, choć myślami wciąż przy Greyu :P. Wiem, że kolejny post znowu będzie skopany, ale mojej fascynacji ciąg dalszy. Z pewnością podzielę się moimi spostrzeżeniami na blogu. Zostawiam Was ze zdjęciami i dalej zabieram się za moją lekturę.  


6 komentarzy:

  1. O to juz masz książkę 😊czekamy na relacje 😊a zdjęcie śliczne, buty fajne 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoja koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna koszula .. mój ulubiony kolor :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz! Bardzo ładnie Ci w takim kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).