20150526


Tangle Teezer the original

autor:  Pudlo Manka

Ponad rok temu, w akcie desperacji przez moje niesforne włosy, zakupiłam kultową szczotkę Tangle Teezer w wersji kompaktowej (pisałam o niej tu). Służy mi po dziś dzień, jednak zapragnęłam wypróbować pierwszą - klasyczną wersję TT. 

Największy dylemat powstał już przy wyborze koloru :P. Wahałam się między czarnym, a rażącym różem. Na szczęście postawiłam na czerń i muszę w tym miejscu przyznać, że jest cholernie niefotogeniczna :/. Do rzeczy! Ten model szczotki jest o dziwo lżejszy! Moim zdaniem jest również i lepiej wyprofilowany, dzięki czemu pewniej trzyma się go w dłoni. Wersja kompaktowa podczas szczotkowania upadła mi tyle razy, że przez rok użytkowania powstały gdzieniegdzie małe ryski. The original puki co ani razu nie wyślizgnęła mi się z dłoni. I to na tyle jeśli chodzi o różnice między nimi. Obydwie szczotki są rewelacyjne. Kompaktową zostawię sobie na wyjazdy, a klasyczną tymczasem zostawię w domu :).

Nie wiem, czy jest to zasługa Tangle Teezer, ale podczas tego roku moje włosy przestały mi tak strasznie wypadać, są lśniące nawet wtedy kiedy nie użyję maski i nie łamią się. Przypominam, że idealnie wyprofilowane "igiełki" nie tylko perfekcyjnie rozczesują włosy, ale i także masują skórę głowy co zbawiennie działa na cebulki włosów. 

Co sądzicie o tych szczotkach? :)

5 komentarzy:

  1. I quite like looking through a post that can make people think.

    Also, many thanks for allowing me to comment!

    My weblog; Grow Taller

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta szczotka jest absolutnym hitem! Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest świetna do prostych włosów, pytanie czy do kręconych też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej tak! :) Poczytaj, na necie jest mnóstwo informacji od tych szczęściar posiadających takowe włosy :).

      Usuń
    2. Niby szczęściara, ale problemowe są :D i w dzień ich umycia są świetne, następnego dnia zaczynają się już problemy.

      Dziekuję za odpowiedź!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).