click me click me click me click me click me



20150616


Look of the day

autor:  Pudlo Manka

Wycieńczona powracam do świata internetu i "posiadania" wolnych chwil... SKOŃCZONE! Moja przeprowadzka dobiegła właśnie końca, a sam dom już lśni. Jestem bardzo zadowolona z tego, jak włożonym sercem i ciężką pracą obserwujemy etapy  powstawania własnej przestrzeni. Mam nadzieję, że uda mi się pokazać Wam mój efekt końcowy, wraz ze zdjęciami "przed" - sami zrozumiecie, że nie było łatwo... i wybaczycie mi chwilową nieobecność na blogu. 
***
Zdecydowanie muszę wziąć się za opalanie, urlop tuż tuż, a ja wyglądam jak odblask :P. Uwielbiam te wieczorne błogie lenistwo po całym dniu pracy... Chwilo trwaj :).

Sukienka - Sinsay - | Torebka - Marks & Spencer - | Szpilki - Reserved

3 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekamy na zdjecia z nowego etapu w Twoim życiu,-przeprowadzki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja. Bardzo podoba mi się Twoja fryzura! Nie mogę się na nią napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).