click me click me click me click me click me



20150714


Ted 2 (2015)

autor:  Pudlo Manka


W Niedzielę miałam okazję zobaczyć kontynuację Teda ;). Moje wrażenia nie są zbyt pozytywne...

Fabuła super - Ted jako mąż, prawie ojciec i broniący swoich praw obywatel. Jednak zabrakło tak dobrego humoru jak w części pierwszej. Było kilka fajnych momentów, ale tylko kilka - stanowczo za mało. Straaaasznie nie lubię musicali, a miałam wrażenie, że ten film w takowy się przeistoczył. Wg mnie niepotrzebne były te piosenki i tańce, to trochę strata czasu i zapełnianie luki w scenariuszu. Wielki plus za przepiękną Amandę Seyfried, która swoją rolę zagrała perfekcyjnie. 

Momentami miałam wrażenie, że oglądam "Głupi i Głupszy"... żarty na tym samym poziomie. Oberwało się Kardashiance, homoseksualistom, czarnoskórym i nawet system sądownictwa nie został pominięty. 

Jestem na nie 3/10 :P.

2 komentarze:

  1. Mnie nie przekonał nawet zwiastun, więc nie wybrałbym się na ten film, ale polecam film AGENTKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieeee raczej nie dla mnie ten film

    Mój ostatni wpis: Jakie przewody audio do podłączenia gitary?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).