click me click me click me click me click me



20160221


Haul second hand

autor:  Pudlo Manka


Wracam po tygodniu przerwy - dopadło mnie przeziębienie, doszczętnie odbierając mi energię. Po pracy marzyłam tylko o gorącej kąpieli i miękkim łóżku. Nie tylko zaniedbałam blog, ale też i ćwiczenia :/. Trzy treningi przepadły... ale, ale! Powracam do gry! :D

Pamiętacie jak w przedostatnim poście odgrażałam się, że muszę w końcu wybrać się do sh? Nooo i byłam, tuż przed tym jak rozłożyło mnie choróbsko. Dziś pokażę Wam, co udało mi się upolować. Uwielbiam takie zakupy i ten moment, kiedy za reklamówkę perełek płacisz coś nieco ponad 20 zł :D. Wiecie jak to uzależnia! Niestety dziś upychając wyprane perełki zorientowałam się, że pora na szafowe porządki. Sama nie wiem co tam mam, a jakoś codziennie ten sam dylemat - w co się ubrać :P. Całe szczęście mam kogo obdarować :). 

Stałam się bogatsza o dwie sukienki - pierwsza jest czarno biała, klasyczna, prosta i piękna. Druga natomiast to szaleństwo kolorów, będzie się nosiła idealnie latem. Dołączyła też do mnie przepiękna pasiasta koszula z żabotem i pięknymi zdobnymi guziczkami, niestety nie mogłam uchwycić jej piękna ;). Na zimniejsze dni lata bluzka z krótkim rękawem i lejącym golfikiem z pięknym zdjęciem Nowego Jorku. A na teraz śliczny pudrowo różowy kardigan, który jest mega dziewczęcy.

Jak Wam się podobają moje zdobycze? 

3 komentarze:

  1. Piękna klasyczna sukienka :) Ja uwielbiam lumpeksy!! <3 Ale kupuję głównie w tych internetowych, nie trzeba się przepychać, stać w kolejce i wdychać kurzu :) Z sh online polecam http://gabciuch.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks in favor of sharing such a good idea, piece of writing is fastidious, thats why i
    have read it entirely

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi thgere Dear, are you really visiting this
    web page daily, iff sso after that you wikl definitely get fastidious knowledge.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).