click me click me click me click me click me



20160223

Ziaja, Cupuacu - krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco - wygładzający

autor:  Pudlo Manka

Jak ja uwielbiam ten peeling! Nigdy nie trafiłam na lepszy, po raz pierwszy obietnice producenta zostały spełnione w 100%. Z całą pewnością zostanie ze mną na dłużej :).

Nikt nie powinien przejść obojętnie obok tego obłędnego zapachu, czuję słodki olejek makadamia pomieszany z orzechami. Ta niespotykana mieszanka przyprawia o pozytywny zawrót głowy i powoduje, że dosłownie można się zatracić w tej woni. Co ważne zapach jest wyczuwalny na ciele jeszcze kilka godzin po użyciu.

Jednak to nie wszystko, peeling idealnie złuszcza i wygładza naskórek. Moja skóra jest gładka i elastyczna, a to wszystko już w trakcie mycia. Dacie wiarę, że JA maniaczka natłuszczania skóry po każdej kąpieli, po tym peelingu potrafię odpuścić sobie balsamowanie/olejowanie?! Skóra jest natłuszczona i odżywiona tak bardzo, że nie trzeba tego poprawiać. Sama jestem w szoku, jak szybko można wyjść z łazienki i zaoszczędzić masę czasu :D. Mój ostatni rekord to niecałe 10 minut w łazience! Zdążyłam w trakcie reklam umyć się i wrócić na film. Dodam tylko, że jak żyję 25 lat nigdy mi się to nie zdarzyło :P. 

Bardzo fajne jest również to, że można go stosować codziennie - nie podrażni nam skóry. Dzięki drobinkom cukru i łupin orzecha świetnie zdziera martwy naskórek i daje uczucie idealnie wyczyszczonej skóry, mi służy on jako "żel", peeling i olejek do ciała. Tak więc za ok 12 zł mamy produkt 3w1, który już stał się moim hitem.

Gorąco Wam go polecam!


2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).