click me click me click me click me click me



20160317


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Muszę przyznać, że trochę się zapuściłam ostatnio z outfitami... Po prostu przestałam mieć wenę, a dobieranie stroju działało na zasadzie "doooobra założę to" :/. Wierzcie, że nie nadawało się nic z tych zestawów na "sesję" :P. Budzę się jednak do życia i doceniam to, że moja szafa jest istną kopalnią złota! Pierwszy raz stwierdzam, że mam się w co ubrać, wystarczy tylko chwilę pogrzebać :D. 

Dzisiaj klasyczna czarno-biała ołówkowa sukienka, którą ostatnio upolowałam w sh. Z pewnością jeszcze do niej wrócę, gdy tylko zrobi się cieplej.

P. S. Jak Wam się podoba?

1 komentarz:

  1. Śliczna z Ciebie dziewczyna.
    Stylizacja jest fajna.
    Jedyne co bym w niej zmieniła to dała bym inne buty.

    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).