click me click me click me click me click me



20160301


Nowości do domu #3

autor:  Pudlo Manka


Wszystkie nowości z Ikea, Netto i Allegro są już na swoim miejscu - dlatego dzisiaj mogę Wam pokazać efekt końcowy. 

Kuchnia: Okap kuchenny (Allegro) - zdecydowałam się na nowoczesny płaski i oczywiście czarny z wysokim połyskiem. Słoiki (Netto), wypełnione trzy kolorowymi kamyczkami (Ikea), no i mały słodki kaktusik, kupiony już jakiś czas temu w Biedronce. Miał śmieszną nazwę "poduszka teściowej" :P. Na parapet wylądowały dwa śliczne białe lampiony (Ikea), które dają fajny klimat wieczorem.



Pokój: Zdecydowałam się powiększyć nasz mini stolik dodając drugi biały stolik (Ikea), do tego dwie małe szare pufy (Allegro), są naprawdę wygodne! :D Stolik nocny został wzbogacony o stylową białą szafeczkę i napis "Mr&Ms" (Netto). Parapet zdobią teraz dwa przeurocze białe świeczniki (Ikea) i wazonik z trawą. 


3 komentarze:

  1. Absolutnie wszystko mi się podoba! :)

    http://everythingisok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zakupy! Nie ma to jak upiększanie domu, sama się zastanawiam właśnie co zrobić, zmienić żeby było inaczej i lepiej :) Podobają mi się skandynawskie klimaty, dużo białego, szarego, minimalizm. Teraz zostało ci już tylko przemalować brązową szafę białym akrylem i masz cudowne wnętrze! Zapraszam do siebie na relacje z LFW :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku był taki plan - zwłaszcza, że zostało mi sporo farby po przemalowaniu boazerii... Jedak teraz uważam, że dobrze postąpiłam zostawiając ją w spokoju ;). Ożywia wnętrze i daje fajny klimat a'la retro :).

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).