click me click me click me click me click me



20160728


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


W dalszym ciągu pozostaję bez mojego komputera - wszystko dla tego, że (podobno) najlepszy informatyk ma urlop do 01.08... Oby tylko opłacało się czekać :P. To, że posty ukazują się regularnie, jest nie lada wyzwaniem. Mój stary notebook czasem odmawia posłuszeństwa i nie chce pracować jak należy - swoje już odsłużył i broni się jak tylko może, żebym w końcu dała mu spokój :P.
***

Jak Wam się podoba dzisiejszy casual? 

P.S. Chyba to już małe zboczenie, ale pokochałam moje trampki z Sinsay i baaaardzo je ostatnio męczę ;).

Koszulka / Trampki - Sinsay - | Rurki - sh -  

1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).