click me click me click me click me click me



20160726

Biały Jeleń szampon do włosów
z kozim mlekiem

autor:  Pudlo Manka

Od dłuższego czasu trwa nagonka na parabeny, SLES, SILIKONY i tym podobne. W sumie wiem, że są szkodliwe i przeczytałam kilka artykułów na ten temat... Jednak nigdy jakoś bardzo nie zwracałam na to uwagi (wiem, złe podejście :P), do czasu! Wszystko się zmieniło za sprawą magicznego szamponu z "naszego" - wspaniałego Białego Jelenia, którego używam dzielnie już ponad 2 miesiące. Jest pozbawiony SLES-u, silikonów, alergenów zapachowych, sztucznych barwników, alkoholu i Cocamide DEA, brzmi obiecująco prawda? :)

I tak jest również w praktyce! Jestem nim totalnie oczarowana - nie obciąża włosów, świetnie je oczyszcza, wystarczy dosłownie kropla i mamy pokryte całe włosy, ma subtelny aczkolwiek piękny zapach, nawilża i jest w niskiej cenie. Co również jest świetne - mogę go używać razem z narzeczonym, ponieważ jest praktycznie do każdego rodzaju włosów, jak i wrażliwej skóry głowy. Żeby wzmocnić efekt oczyszczania dodaje garstkę soli Epsom (pisałam Wam o niej tu klik!) i za jednym zamachem robię dokładny peeling skóry głowy, dzięki któremu pozbywam się resztek suchego szamponu, lakieru, maski i innych świństw, które sukcesywnie na swe włosy nakładam :P. Zabieg ten robię raz w tygodniu - nie ma co przesadzać :).

Wg mnie Biały Jeleń jest najlepszym szamponem jaki kiedykolwiek używałam, z całego serca Wam go polecam. Na moich włosach ostatnio trochę się pozmieniało, sukcesywnie będę wrzucała kolejne wpisy o nowych produktach - tylko muszę je jeszcze trochę potestować :).

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ten produkt.
    Używam tę firmę od lat.
    Jest nie dosyć, że tania to hipoalergiczna.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).