click me click me click me click me click me



20160920


Bourjois Volume reveal tusz do rzęs

autor:  Pudlo Manka


Miałam okazje testować jeden z najnowszych tuszów Bourjois. Co mnie urzekło na początku? Opakowanie, które na boku ma trzykrotnie powiększające lusterko! Niby nic, ale całkiem praktyczny gadżet :). Zdjęcia robiłam wieczorem, w związku z czym nie mogłam uchwycić dobrze właśnie tego małego szczegółu ;). Stąd też zapożyczyłam je ze strony producenta.



Szczoteczka jest dość precyzyjna i łapie prawie każdą rzęskę. Tusz podczas noszenia nie osypuje się i nie rozmazuje. 


Od lewej: bez maskary, jedna warstwa, 3-4 warstwy. Jakie są moje odczucia? Fajny tusz, który daje dość naturalny efekt. Może i nie zostanie moim wielkim przyjacielem, ale na jakieś wyjście w torebce jak najbardziej się przyda, ze względu na swoją poprawność i lusterko rzecz jasna :). Z Bourjois niezmiennie najlepszy jest tusz Bourjois Queen Attitude, było o nim tu.


2 komentarze:

  1. Reklama tego tuszu jednak nie kłamie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. I am extremely impressed wih your writing skills as wwll
    as with the layout on your blog. Is this a paid theme or didd you customize it yourself?

    Either way keep up the excellent quality writing, it's rare to see a great blog
    like this one today.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).