click me click me click me click me click me



20160913


Deni Carte konturówka do ust

autor:  Pudlo Manka


Pamiętacie, jak pisałam Wam tu i tu o wspaniałych konturówkach do ust z Golden Rose? Wciąż jestem z nich mega zadowolona, ale chciałam przetestować coś innego - wiecie jak to jest ;). 

Moje odczucia są jak najbardziej pozytywne, koszt takiej konturówki to coś około 5 zł, więc jest jeszcze tańsza niż GR. Co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, to fakt, że te z D.C są bardziej kremowe i nawilżające. Trwałość jest bardzo dobra, no może ciut mniejsza niż dream lips - podejrzewam, że to przez ich większe nawilżenie. 

Zdecydowałam się na kolor 207, który jest bardzo podobny do GR 510, przy czym jest odrobinkę jaśniejszy i bardziej naturalny, nawet po kilku warstwach. Oczywiście zbiera również mnóstwo komplementów, za właśnie tą naturalność. Mam jeszcze kolor 203, który tak szczerze mnie nie porwał :P. Choć sam w sobie jest śliczny, to jednak mi nie jest dobrze w takich pomarańczowo-brzoskwiniowych odcieniach. Miałam go na sobie jak dotąd tylko raz i nie wiem, czy będzie kolejny :P.
Jak Wam się podobają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).