click me click me click me click me click me



20161213


Propozycje gwiazdkowych prezentów dla dzieci

autor:  Pudlo Manka

Pochłonął mnie wir poszukiwań świątecznych prezentów, przystrajania mieszkania no i w końcu ubierania choinki! Choć przyznam, że tym razem aż tak bardzo na to nie czekałam :P. Skłamałabym jednak, gdybym napisała, że nie sprawiło mi to ogromnej przyjemności. W głośnikach rozbrzmiewał dźwięk świątecznych piosenek, w powietrzu zaś unosił się zapach pomarańczy i goździków, a w sercu zrobiło się tak jakby trochę cieplej... :)

W tym roku skupię się na propozycjach gwiazdkowych prezentów dla dzieci - jest to nie lada wyzwanie! Serio, miałam ogromny problem. Kiedy dzieci są małe, nie ma problemu - wystarczą lalki, samochodziki, miśki itp. Problem zaczyna się z wiekiem dorastania, straaasznie ciężko jest trafić "w gusta" dziecka 8+. Dostałam natomiast małe wskazówki, z którymi chcę się dzisiaj z Wami podzielić ;)

1. Buty na obcasie (nie lada wyczyn, by znaleźć botki z małym obcasikiem ;) ), 2. Buty LED, 3. Etui na telefon, 4. Interaktywny robot pies, 5. Wystrzałowa sukienka (to się sprawdzi u kobiet w różnym wieku :P ). 6. Zestaw do robienia bransoletek


1. Deskorolka fish led, 2. Samochód na pilota, 3. Pistolet na kulki, 4. Interaktywna zabawka Furby, 5. Lego nexo Knights (podobno prawdziwy hit ;) ), 6. Helikopter na pilota

Czekam na ostatnie prezenty i zabieram się za pakowanie! :) Swoją drogą widać, że starsze dziewczynki idą w kierunku mody, a chłopcy wciąż chcą zabawki - trochę jednak inne ;).

1 komentarz:

  1. mój siostrzeniec dostanie warsztat z narzędziami :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).