click me click me click me click me click me



20170509


AUSSIE aussome volume - suchy szampon

autor:  Pudlo Manka


Nie będę dziś łaskawa, nawet tolerancyjna za grosz... ;) Ten suchy szampon jest idealny do stylówek na Halloween, kiedy to chcemy straszyć swoim wyglądem innych.

Zacznę od początku, wielbię Batista (było o nim tu), który był moim pierwszym takim specyfikiem, ale jest tak idealny, że nie czułam potrzeby próbowania innych. Ten dostałam z okazji zakupów - całe szczęście, bo nie jest wart ani złotówki ;).

Zapach jest tak intensywny i drażniący, że nie jestem w stanie tego nawet opisać. Nadmienię tylko, że słynę z tego, że ubóstwiam ciężkie zapachy, ale to to już przegięcie nawet dla mnie ;). Po drugie ten szampon DAJE EFEKT TŁUSTYCH WŁOSÓW - zdziwione, że daje odwrotny efekt od zamierzonego? Mało tego - one nie dość, że wyglądają jak wysmarowane olejem, to jeszcze są matowe i sztywne i ni cholery nie chcą się układać. TRAGEDIA, do której dochodzi jeszcze swędzenie skóry głowy i biały nalot na włosach ;). Jestem w szoku, jak można tak spieprzyć produkt i sprzedawać go w nie małej cenie.

Dałam mu 2 razy szansę i z takim samym marnym skutkiem, nie poradził sobie z niczym. Nie polecam ;),

1 komentarz:

  1. Mnie również ten produkt nie przypasował..Polecam suche szampony z Batiste:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).