click me click me click me click me click me



20171022


Ted

autor:  Pudlo Manka


Moi drodzy przedstawiam Wam Teda. Moja nieobecność była spowodowana tym, że absolutnie przepadłam.. Oszalałam na punkcie tego malca - jest fantastyczny, co prawda jest mega charakterny, ale robi to wszystko w tak słodki sposób, że nie mogę się na niego złościć. 

Kupno psa nie jest niczym dobrym, zdaję sobie z tego sprawę, że w kraju jest mnóstwo schronisk, mnóstwo biednych opuszczonych piesków... Nie planowałam kupna, po prostu w Niedzielę z czystej ciekawości zaczęłam przeglądać ogłoszenia na olx i trafiłam na zdjęcie tej kuleczki. Po prostu poczułam, że to jest mój pies i muszę po niego pojechać. W Środę już trzymałam go na rękach, pierwsze zdjęcie od lewej jest właśnie z tego dnia. Na miejscu nie zastanawiałam się ani chwili, nie sprawdzałam jak niektórzy czy "towar" jest w 100% sprawny i wolny od wad. Zapłaciłam i odjechaliśmy. Damy radę, choćby nie wiem jaka choroba nam się przytrafiła - pomyślałam, bo nie chodzi o lans na markowego psa tylko o to, że to jest MÓJ maluszek. 

Rasa chow chow jest bardzo wymagająca, pieski trzeba codziennie czesać, mają dużą tendencję do alergii (Tedi niestety też je ma), ropieją im oczka (walczymy z tym również) i cała masa innych przypadłości. Dlatego jeśli chcesz kupić psa tylko ze względu na wygląd - odradzam. 

Tedi jest bardzo uparty, charakterny i zawzięty. Chodzi swoimi ścieżkami, nie lubi jak mu ktoś mówi co ma robić ;). Uwielbia spędzać czas na dworze, ma niezwykle lekki sen (dosłownie wystarczy mały stukot) i kocha bawić się przed 24 ;). Nie znosi robić sobie zdjęć (ale to zmienimy :P) i kiedy ktoś chce wziąć go na ręce również protestuje. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że byliśmy w stanie przez 1 dzień nauczyć go załatwiania swoich potrzeb na dworze. Potrafi ustawić sobie starsze psy, warcząc i szczekając na nie potrafi wyegzekwować wszystko to, czego chce ;). Uwielbia jeździć samochodem i jest w nim aż nadto spokojny :). Z całą pewnością nie raz będzie tu gościem, bo mam na jego punkcie bzika :).

1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).