click me click me click me click me click me



20171030


Ted #2

autor:  Pudlo Manka


Mój śliczny chłopczyk rośnie jak na drożdżach, stał się bardzo ciekawy świata i wszystko (i wszystkich) namiętnie obwąchuje. Zaczął się interesować tym, co jemy - a to już nie koniecznie dobrze, bo ludzkie jedzenie na bank spowoduje u niego alergię. Na każdym kroku musimy go pilnować, bo wyszukuje na własną "rękę" żarełka :P.

Dziś byłam świadkiem, jak pierwszy raz próbował podnieść nogę podczas siku :P. Wiem, odbiło mi na jego punkcie ;). Straaasznie się o niego martwię i każdą najmniejszą dolegliwość konsultuję z moim prywatnym weterynarzem google ;). I tak dowiedziałam się między innymi o tym, że młode szczenięta bardzo często mają czkawkę i o ile trwa chwilę wszystko jest ok ;).

5 komentarzy:

  1. Do takiego Teda mogłabym się przytulić.

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  2. Basketball shoes help the player by offering assist and protection to the foot and ankle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pies! Prześlicznie wygląda :) Ciekawe, czy będzie duży jak już urośnie

    OdpowiedzUsuń
  4. I do not know if it's just me or if everyone else encountering problems with your blog.
    It appears as though some of the text on your content are running
    off the screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening to them too?
    This could be a problem with my internet browser because
    I've had this happen before. Thanks

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).