click me click me click me click me click me



20180321


Bourjois, Healthy Balance Unifying Powder

autor:  Pudlo Manka


W moje ręce wpadł ten oto puder prasowany z Bourjois w odcieniu 52 - waniliowym. Jako, że podczas Jesieni i Zimy moja cera jest mieszana w kierunku suchej, nie potrzebuję mocno matujących produktów (czyt. pudru ryżowego z Paese - było o nim tu). 
Co obiecuje producent?

"Pielęgnacja i jednocześnie makijaż o naturalnym wykończeniu, prasowany puder Healthy Balance Bourjois zapewnia blask, matowy finisz oraz lekki niczym puch skład, który nie obciąża skóry. Połączenie składu i konsystencji Healthy Balance sprawia, że puder nadaje makijażowi wykończenie oraz 10 - godzinną trwałość. Dzięki swojej rozdrobnionej i wnikającej w skórę formule, puder Healthy Balance zapewnia naturalne wykończenie makijażu. Wzbogacony o nylon i kaolin, jest łagodny i pozostawia uczucie świeżości i komfortu, bez grubej warstwy ani efektu maski. Puder ten przeciwdziała błyszczeniu się skóry i zapewnia dobroczynne działanie dzięki owocu kaki oraz yuzu. 
Wyciąg z kaki nawilża, regeneruje i ujędrnia skórę.
Ekstrakt z yuzu oczyszcza i uzdrawia skórę." 

I faktycznie tak jest, no może z tymi 10 godzinami się nie do końca zgodzę. Jednak muszę przyznać, że jest to naprawdę dobry produkt i z całą pewnością będzie mega wydajny. Wybrałam odcień waniliowy, i ten wg mnie jest idealny. Nie ciemnieje po czasie, nie ściera się, daje fajny efekt nienachalnego matu przez jakieś 7 godzin. Dodatkowo mamy tu trwałe i praktyczne opakowanie z lusterkiem. Ogromny plus za brak zapachu. Wypróbuję go na pewno jeszcze Latem, jestem straasznie ciekawa jak sobie poradzi ;).

P.S. Zagadka na dziś - gdzie ukrył się Ted? :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).