click me click me click me click me click me



20180301


Żel pod prysznic Fa pachnący Lancome?

autor:  Pudlo Manka

Kochani! W związku z tym, że dziś przez Teducha przegapiłam porę pisania postu mam dla Was szybką, ale jakże "ciekawą ciekawostkę" :P. Mam nadzieję, że nam wybaczycie.

Otóż! Przez czysty przypadek trafiłam na żel pod prysznic o zapachu Lancome La Vie Est Belle! Jest to o tyle obiektywna opinia, że zasięgnęłam nosa innych - i również przyznali mi rację. Zamiast 200 zł za 200 ml wydamy 10 zł za 400 ml ;). Nadmienię, że zapach utrzymuje się na skórze naprawdę długo, małym minusem jest fakt, że jakoś super jej nie nawilża, ale możemy posiłkować się jakąś bezzapachową oliwką czy balsamem i po problemie. Po za tym, dla mnie już wielką przyjemnością jest prysznic w tak przecudownym zapachu.

Żel dostępny jest w drogeriach Rossmann.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).