click me click me click me click me click me



20160505


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Mamy Maj! Dni tak szybko lecą, że po raz kolejny straciłam rachubę czasu ;). Przeogromnie się cieszę, bo już niedługo Wakacje! Tym razem wybieramy się do Łeby - miła odmiana po 6 latach Sarbinowa :P. Już nie mogę się doczekać :)).

***
W ostatnim czasie udało nam się wyprodukować duuużo outfitów, głównie dzięki znośnej pogodzie i zapewne dzięki Wiosennym porządkom w szafie. Zachęcam Was gorąco zatem do przejrzenia szaf, jest tyle możliwości! 

Tym razem wykorzystałam rurki ombre, które wykonałam swoimi małymi łapkami! Odsyłam Was tu, po więcej informacji na ten temat. A wracając do samych spodni, to jestem z nich mega zadowolona, na Wiosenno-Letnią porę są idealnym rozwiązaniem. Ożywią każdy nudny look. Jak dobrze, że ich nie wyrzuciłam :).

Jak Wam się podoba?

Bluzka - Denim - | Marynarka - Reserved - | Rurki DIY - Sinsay - | Buty - Allegro

1 komentarz:

  1. spodnie są super !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).