click me click me click me click me click me



20151105

Golden Rose Dream Eyes Eyeliner -
bardzo dobra kredka na linię wodną oka

autor:  Pudlo Manka


Golden Rose nie przestaje mnie zachwycać - idealne, długotrwałe matowe pomadki (klik), idealna konturówka do ust w najbardziej naturalnym kolorze świata (klik), a teraz ta oto wspaniała, mięciutka kredka w kolorze nude, która idealnie sprawdziła się u mnie na linię wodną oka. Wszystko to za bagatela 6 zł. Firmo trwaj i się rozwijaj! :D

Kredka ta ma kremową konsystencję, dzięki czemu jest niebywale miękka, a nakładanie jej na linię wodną jest czystą przyjemnością. Dodatkowo jest ona bardzo mocno napigmentowana, więc nie trzeba nią trzeć wrażliwej skóry, a lekko musnąć. Co więcej kolor utrzymuje się niemalże w nienaruszonym stanie i wygląda estetycznie. Konturówka jest śmiesznie tania i ogólnie dostępna. Najlepsza jaką kiedykolwiek miałam.

Wspominałam już o tym, jak ważne jest zaznaczenie linii wodnej jasną kredką przy małych oczach? Dzięki temu prostemu trikowi optycznie je otworzymy i powiększymy. Nie polecam używać do tego kredki w białym kolorze, efekt wtedy jest bardzo wyrazisty, nawet trochę przerysowany i możemy wyglądać jak lalka :P.


Zdjęcie podglądowe zrobione telefonem, celowo powiększony kontrast, 
by jasna kreska była bardziej dla Was widoczna :)

2 komentarze:

  1. Świetny efekt! Ja ostatnio testuję szminkę w kredce od GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle lat żyje i nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jaki linia wodna oka!
    Człowiek rzeczywiście się uczy całe życie : )

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).