20141231

Szampańskiej zabawy, oraz szczęśliwego
Nowego Roku!

autor:  Pudlo Manka




Kochani! Bawcie się dziś dobrze i oby nowy rok przyniósł Wam same sukcesy przepełnione radością i wypełnione po brzegi miłością :). Dosiego, czy do siego roku! (nie wiem, jak jest poprawnie)

20141230


Jak konturować twarz bronzerem

autor:  Pudlo Manka

Konturowanie twarzy bronzerem potrafi działać cuda, niestety wiele z Nas pomija tak ważny krok w swoim makijażu. Kilka małych ruchów pędzlem i ukryjemy, wszystkie te części Naszej twarzy, które chciałybyśmy wyszczuplić, lub zmniejszyć. Czyż nie brzmi to wspaniale? :)

Ja aktualnie używam pudru brązującego "Glam Bronze" z Loreala. Jest mega wydajny, mam go już ponad rok, a została jeszcze jakaś połowa. Fajnie rozświetla, dzięki swoim drobinkom i jestem z niego zadowolona, ale chciałabym poszukiwać  czegoś nowego - matowego. 

Poniżej wstawiam Wam filmik Katosu jak modelować twarz. Wg mnie świetnie tę czynność pokazała :). Zaciekawił mnie również strasznie ten bronzer theBalm Bahama Mama i rozświetlacz Lou Manizer - kuuuurde zbankrutuję, ale chyba odpalę dziś Allegro :D.



Fajnie podkreślone kości policzkowe wysmuklą twarz i sprawią, 
że będzie wyglądała zniewalająco :).

20141228


Jaka "kiecka" na Sylwestra

autor:  Pudlo Manka

Wiele kobiet na ostatnią chwilę staje przed tym dylematem (w tym ja). Tego wieczoru chcemy błyszczeć, chcemy czuć się swobodnie, ale też i wyglądać szykownie. Przecież jest nawet przesąd, że wyglądając idealnie w Sylwestra będziemy wyglądały tak cały następny rok. Wierzcie, lub nie - ja tam uwielbiam czas strojenia! :D Sukienka koniecznie musi być przyległa i błyszczeć niczym diament, lub po prostu mieć to coś!

Niestety pierwsze schody zaczynają się, kiedy stajemy na wagę po świętach... To tak, jakby ktoś podciął mi skrzydła tuż przed samym lotem... :P W te święta tak "przypakowałam", że z trudem ruszam się do dziś i upragnione XS jest nad wyraz ciasne :/

Do rzeczy! Te z Was, które są szalone i lubią małą adrenalinkę zdecydują się zamówić sukienkę przez internet - 3 dni przed "tym dniem" (sama cały czas to praktykuję). Na szczęście kurierzy zazwyczaj są niezastąpieni! :) Mniej odważne, ale równie szalone polują na wymarzona sukienkę w sieciówkach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom małym spóźnialskim postanowiłam dziś pokazać Wam moje propozycje z internetu i sklepów stacjonarnych. 

Na pierwszy ogień idzie Nasz ulubiony dziadek internet (linki podam na życzenie):


Zacne sieciówki:
Mohito 179,99 zł

Mohito 159,99 zł

Hm 129,90 zł

Hm 229 zł

Hm kombinezon 99,90 zł

Hm 149,90 zł


Reserved 129,99 zł

Reserved 169,99 zł



Sinsay  69,99 zł
SUKIENKA SINSAY


Bershka 99,90 zł



Zara 129,00 zł
Zdjęcie 2 SUKIENKA W PASKI Z CEKINÓW z Zara



Top Secret 139,99 zł
Sukienka damska srebrna  - SSU1266 sukienka - TOP SECRET - Odzieżowy sklep internetowy TOP SECRET


Top Secret 159,99 zł
Sukienka damska granatowa  - SSU1164 sukienka - TOP SECRET - Odzieżowy sklep internetowy TOP SECRET

20141224


Merry Christmas everyone!

autor:  Pudlo Manka

Kochani, chciałabym życzyć Wam zdrowych, oraz radosnych świąt bożego narodzenia i bajecznych prezentów pod choinką! :) Oby tego dnia niczego Wam nie zabrakło :).

Poniżej kilka bardzo fajnych wierszyków świątecznych:

"Spokojnych, zdrowych, radosnych świąt Bożego Narodzenia 
spędzonych w serdecznym gronie rodzinnym 
oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku. 
Niechaj piękne Bożonarodzeniowe Święta 
Niosą wszystkim betlejemski blask."

"Nim gwiazdka zabłyśnie, 
nim Święta przeminą, 
niech Ci błogosławi Panienka z Dzieciną. 
Niech się Twoje życie 
w szczęśliwości splata 
dziś, jutro w Nowy Rok 
i po wszystkie lata."

"Śnieg okrył ziemię puszystą bielą,
Wokół się wszyscy ludzie weselą. 
Spłynęła z niebios dla nas nowina -
Najświętsza Panna powiła Syna. 
I my Dzieciątku dziś hołd oddajmy
Polską kolędę Mu zaśpiewajmy. 
Niech śpiew przy żłóbku i w dzień i w nocy
Mocą, radością serca jednoczy."

"Gdy pierwsza gwiazdka błyśnie na niebie
Święty Mikołaj przyjdzie do Ciebie, 
Razem wspomnicie dawne czasy, 
Popróbujecie Świąteczne frykasy, 
Potem odleci i skryje Go mrok, 
Lecz Ty się nie martw - wróci za rok!"

"Marzeń o które warto walczyć. 
Radości, którymi warto się dzielić, 
przyjaciół z którymi warto być 
i nadziei bez której nie da się żyć."


20141222


Sweter bo zimno :D

autor:  Pudlo Manka

Kiedyś sweterki kojarzyły mi się ze starszymi kobietami, lub małymi dziewczynkami, które z przymusu je noszą. Dziś nie wyobrażam sobie zimy, bez ciepłego sweterka! :) Nie wiem, może to oznaka, że się starzeję? ;)

Ten z dzisiejszych zdjęć upolowałam już jakiś czas temu w sh, nie pamiętam dokładnie, ale chyba już kiedyś mogliście go widzieć na blogu (ach ta skleroza :/). Jest w rozmiarze XL i idealnie mi służy do legginsów :)). Połączenie dość proste, ale za to jakie ciepłe :D.

Marynarka - Allegro - | Sweter - sh - | Legginsy - Atmosphere - | Torebka, Emu - Sinsay

20141218


Przedświąteczna głupota

autor:  Pudlo Manka

Przez te święta mam wrażenie, że wszyscy chodzimy jak mumie :]. Czasem zastanawiam się po co to wszystko? Przecież to czas z bliskimi i dla bliskich, coraz częściej o tym zapominamy i przez 2 przedświąteczne tygodnie zarywamy nocki i zaniedbujemy właśnie te wszystkie osoby na rzecz czystego kibla i idealnie wypastowanej podłogi (przepraszam za wyrażenie). To tak, jak gdybyśmy cały rok nie sprzątali i ten czas byłby właśnie na porządki... Dochodzą do tego jeszcze przygotowania tej tony jedzenia, bo przecież odwiedzi Nas tysiąc osób i nikt nie może wyjść głodny. W końcu cały rok czekali, żeby zjeść nasze pierogi i rybę. Trochę za dużo ironii w tym tekście, ale nie mogłam się powstrzymać.

Wiecie co jedynie sprawia mi największą frajdę w tym czasie? Szukanie prezentów, pakowanie ich i wręczanie (żałuję, że w tym chorym ferworze, nie zdążyłam zamieścić właśnie takich wpisów, ale nadrobię za rok!). Wspólne ubieranie choinki i dekorowanie stołu. Wspólne gotowanie też bywa naprawdę przyjemne, ale nie w ilościach "dla wojska" i bez zbędnych udziwnień... 

Kończąc już tą dygresje przejdę do sedna postu - chciałam przedstawić Wam moją pierwszą propozycję stroju świątecznego. Klasyczna, elegancka ołówkowa sukienka będzie się nadawała idealnie. Można oczywiście wg własnego uznania połączyć ją z czymkolwiek, ja wybrałam białą koszulę. Ten zestaw wybiorę na 1 lub 2 dzień Świąt. W Wigilię postawię na coś bardziej glamour, w końcu to kolacja! :)
Sukienka - Atmosphere - | Koszula - Mohito - | Szpilki - Reserved - | Torebka - Allegro

20141216


Manicure hybrydowy

autor:  Pudlo Manka

Moja "paznokciowa" przygoda nie zaczęła się od hybryd, tylko od żeli. Sumiennie, co miesiąc chadzałam na dopełnienie - i tak przez ponad rok. Kiedy byłam jeszcze w gimnazjum WSZYSTKIE koleżanki zazdrościły mi paznokci, były idealnie równe, długie i grube.  Nie musiałam ich nawet malować... W pewnym momencie chyba cholera mi je ktoś zauroczył, bo zaczęły się łamać i rozdwajać, później tak już zostało. Dlatego nie było mi szkoda moich paznokci katować żelem - przynajmniej wtedy jakoś wyglądały i były długie :]. 

Po jakimś czasie zdecydowałam, że muszę z tym skończyć ;). Wiecie ile wytrzymałam? 2 tygodnie... Moje paznokcie były w jeszcze gorszym stanie. Cieniutkie jak kartka papieru. Wtedy naczytałam się o hybrydach. Podobno nie niszczą aż tak płytki paznokcia (dobra hybryda), a utrzymują się nawet do 3-4 tygodni. Postanowiłam kupić lampę i lakiery hybrydowe. Pierwszy raz wspominam dość dobrze - jakoś to wyszło, ale nie mogłam na nie patrzeć więcej jak tydzień :P.

Dziś mam już małą wprawę, idzie mi to wszystko znacznie szybciej i "równiej" :P. Małymi krokami ogarniam do perfekcji kształt moich paznokci - bo tego bałam się najbardziej :P, a sam manicure robię co 2 tygodnie, ze względu na odrosty. Jeśli zatem Ty również masz problemy z odpryskami, łamaniem się paznokci i ogólnym ich "brzydactwem" mogę Ci spokojnie polecić tą metodę. Jest to niezwykle łatwe, ponieważ maluje się jak zwykłymi lakierami, z tą różnicą, że zastygają w lampie. 

Poniżej mała wystawka moich "dzieł" :D.  

20141214


Prawie kryminał

autor:  Pudlo Manka

Razem z ukochanym wybraliśmy się na "romantyczny" Niedzielny obiad, wszystko ładnie pięknie, aż tu nagle przyszła jakaś tam sobie RODZINKA. Mamusia, Tatuś, syn i córeczka (dzieci na oko w przedziale 4-7 lat). Zamówili obiad i zasiedli do stołu, jak przystało. Po chwili jednak dzieciaki zaczęły dość głośno się zachowywać, biegać po sali i ZAGLĄDAĆ DO TALERZY. Ja rozumiem, że to są dzieci, i do nich oczywiście pretensji nikt nie miał... Najgorsze jest jednak to, że rodzice na to wszystko pozwalali. Miarka się przebrała, kiedy chłopczyk oparł się o Nasz stolik i zapytał, czy będziemy jedli tą sałatkę :P. Kurcze, zatkało Nas... :D

Dziś o mal nie wylądowałam również w więzieniu :D. Robiliśmy zakupy, grzecznie zaraz "po" ustawiliśmy się do kasy. Po czym udałam się do wyjścia, a tam ryk na cały sklep - załączył się alarm o_O. Miałam serce w gardle i łzy w oczach :P. Ochroniarz poprosił mnie, abym jeszcze raz przeszła przez bramkę - znowu ryk! Spanikowana chciałam wyrzucić wszystko z torebki i ukazać swoją niewinność (bałagan w torebce prze okazji...). Na to kazano jeszcze raz przejść mi przez bramkę i alarm ucichł, sytuacja powtórzyła się jeszcze raz i puścili mnie wolno :P. Boż! Ile ja się wstydu i nerwów najadłam :P. NEVER EGEN!!! :)


20141209


Oczy i brwi

autor:  Pudlo Manka

Pora dziś na moje oczy i brwi! :) Mój makijaż oka od początku dziejów wygląda tak samo :P. Nie pamiętam już ile lat się tak maluję i aż wstyd się do tego przyznać :). Nie lubię zmian na oczach :D. Czarna kreska i złoty cień na górze, a na dole biały. Moje oczy tak umalowane wyglądają najlepiej, wierzcie lub nie, ale uwielbiam takie jasne rozświetlone oczy (przepraszam za te powtórzenia :P).



Aktualnie używam sypki, bardzo brokatowy cień z Golden Rose. Jest mega wydajny, mam go już ze 2 lata? Dopiero dziś zobaczyłam, że ma on w składnie aż 5 parabenów... Trudno, przeżyję :P. Nie waży się na oczach, wytrzymuje cały dzień i pięknie się mieni. Jest rewelacyjny :). Na dół oczu i linię wodną również "kładę" sypki cień, mam jakiś niefirmowy kupiony za grosze na Allegro, jakieś 3 lata temu, albo i lepiej :). Odcień biały, również bardzo brokatowy, próbowałam już wielu specyfików na linię wodną oka i wierzcie mi żadne kredki i cienie w kredkach nie zdają u mnie egzaminu. 

Kreskę od jakiegoś roku robię tym oto wspaniałym eyelinerem w pisaku od Eveline. Jestem z niego mega zadowolona, wytrzymuje u mnie w idealnym stanie cały dzień, nie rozmazuje się, nie deformuje, wygląda cały dzień, tak jak tuż przed malowaniem :). Wymieniam go co 3 miesiące, gdy czerń nie jest już tak czarna jak być powinna :). Ubóstwiam go, dzięki niemu mam perfekcyjne kreski :D. Tusz do rzęs aktualnie siedzi u mnie z Loreala, pisałam o nim tu Klik!.


Na sam koniec brwi, używam tylko i wyłącznie 4 cienia z paletki pierre rene.